vlag linkerbovenhoek

Reacties van de gasten

Beste Bert,

Gisteren terug gekomen van een heerlijke week in je huis in Mar de Cristal. Wat een heerlijk huis met alles erop en eraan, super!

We hebben enorm genoten van echt alles wat dit gebied te bieden heeft!! We zijn zelfs zo enthousiast geworden (na dit eerste bezoek aan deze omgeving) dat we besloten hebben om ook een leuk onderkomen aan te schaffen in dit ware paradijs!!

Dank voor de sinaasappels, deze waren echt heerlijk!!

Hartelijke groet,

Co & Petra

Hoi Bert,

Morgenavond zit het er al weer op, en vangt de terugreis voor ons aan.
Wat hebben wij genoten zeg!
heerlijk huis, heerlijke omgeving van alles te doen en wat een heerlijk weer hebben we gehad.
We hebben super genoten, een echte aanrader!

thanks,
Kees.

Beste Bert en Eline,

Ook voor toekomstige gasten vind ik jullie appartement een aanrader. Het huisje is keurig schoon, alles is aanwezig, zwembad voor kinderen op loopafstand, rustig, strand op 5 minuten, zee super schoon, waterscooters super voor de kinderen. Wij hebben super genoten. Murcia is echt een leuke spaanse stad. Een week is zo wat te kort.

Lieve groet,

bianca, bram, susanna en ruben

Beste Bert en Eline,

Wij hebben met onze drie kinderen van zes, drie en een jaar twee heerlijke weken doorgebracht in jullie fraaie appartement. We vlogen op Alicante en hadden daar een auto gehuurd. Met de meegekregen routebeschrijving waren we probleemloos binnen een uur bij het appartement. Alles was perfect geregeld, Ian stond op het aangegeven tijdstip al voor de deur te wachten. Midden in de zomer (wij waren er van 14-28 juli) was het er best warm maar met het zwembad op kruipafstand, de zee op vijf minuten lopen, drie airco’s en een ruime koelkast in het appartement was er ruim voldoende verkoeling binnen handbereik. Met name het zwembad was heerlijk. Alle kaarten en de map met informatie waren bijzonder handig. Maar aangezien Bert en Eline zelf ook aanwezig waren kregen we veel leuke en goede tips uit eerste hand. Veel leuke restaurantjes, leuke kleine rustige strandjes. Er is ook voldoende te beleven voor de kinderen. Scheuren op de waterscooters (bij de Strip) vonden ze het aller leukste. Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Groet Cis, Bart, Cas, Julia en Tim

Complimenten over de woning! Het ziet er perfect uit (zeer schoon en goed onderhouden) en we hebben niets kunnen bedenken wat er mist (zelfs 2 kaasschaven!). We zijn bij aankomst leuk ontvangen door Ian. Hebben heerlijk warm weer gehad (in tegenstelling tot Nederland ;-). We konden nog lang buiten zitten in de avond! Jullie kaarten waren zeer waardevol voor ons. We wisten precies waar we wat konden doen en hebben veel dingen bezocht in de omgeving. Hartelijk dank voor alle goede zorgen. We hebben echt een perfecte onbezorgde week gehad!

Met vriendelijke groeten,
Petra & Kevin

Beste (toekomstige) gasten,

Wijzelf, de eigenaren van de bungalow, zijn in de meivakantie weer in CasaMenor geweest. Altijd weer even genieten en vooral ook om de woning weer goed te inspecteren of alles nog perfect is voor een onbezorgd verblijf voor de vele gasten die dit seizoen weer zullen komen. Wilt u ook genieten van onze heerlijke woning en de veelzijdige omgeving bij de Mar Menor en de Middellandse zee of heeft u vragen, mail ons gerust!

Zonnige groeten, Eline & Bert

Hallo Bert en familie,
Wat hebben jullie een lief huisje. We hebben ons prima vermaakt. Het weer viel een beetje tegen. 's morgens bewolking en 's middags kwam het zonnetje. Donderdag was het Hollands weer, regen, wind en het was kouder. Alle dorpjes in de omgeving hebben we bezocht en daar lekker koffie gedronken. 's avonds zijn we lekker uit eten geweest. Het dorpje was wat stil in deze periode. Fijn dat wij nog leven in jullie huisje mochten blijven vandaag, wij hebben nog heerlijk 's middags in het zonnetje gelegen!

Groetjes Ruud, Elselien, Hein en Yvonne

Beste Bert en Eline,

We hebben het weer heerlijk naar ons zin gehad in Mar de Cristal. Het was weer heel vertrouwd in jullie super bungalow nog bedankt voor de heerlijke fles wijn helemaal top.

En ook nu weer veel gezien zijn o.a. in Murcia geweest, trouwens naast de 2e cathedraal van die stad is nu een tentoonstelling over opgravingen. Heel interessant waar met een film (engels ondertiteld) uitleg wordt gegeven over de historie van de streek en met name over het ontstaan van Murcia. Zonder meer een bezoekje waard (gratis entree)

En we zijn weer bij de festiviteiten in Cartagena geweest dat blijft een mooie belevenis, een parade van ca. 3 uur waar ze in authentieke kledij uit de tijd van DE ROMEINEN langs lopen.

Was echt weer super en hebben genoten.

Groet Peter, Coby, Jan en An

Hoi Bert en Eline,

Het is heerlijk hier. Ian heeft alles keurig en zorgvuldig uitgelegd en mede dankzij jullie hartelijke welkomstbrief en de voorraden die Ian had meegenomen (heerlijke wijn! Dat was erg attent, hartstikke bedankt) voelen wij ons direct al thuis! Fantastisch om na een paar nachten in hotels en een lange rit in zo'n heerlijk schoon en van alle gemakken voorzien huis te komen.

Het plaatsje is erg rustig in deze tijd van het jaar maar dat is wat ons betreft perfect. We hebben de prachtige binnentuin verkend en al wat bij het zwembad gelummeld. We kunnen niet wachten om de omgeving te ontdekken met jullie prachtige huis als basis. De website is inderdaad prima in de sfeer van de omgeving en het huis, ik heb vast een video gemaakt van de binnentuin die er nog wel op kan ;)

Nogmaals super bedankt.

Groetjes,
Irma en Ronald

Hola!!

Hartelijk bedankt dat wij 12 daagjes in jullie huisje mochten wonen. Alles was prima geregeld en we hebben het erg naar ons zin gehad. Met behulp van de kaarten hebben we de omgeving snel eigen gemaakt en leuke strandjes en restaurantjes gevonden.

Voor ons als watersportliefhebbers was Mar Menor perfect. De kinderen hebben hun eerste zeillessen gehad bij Zeilschool Dos Mares. De sfeer was daar super relaxed, er werken leuke mensen en ze maken lekkere mojito-tjes.

We hebben alleen maar strak blauwe luchten en zon gezien, maar het was ook erg warm. Vanwege dit warme weer (ruim boven de 30 graden) hebben we in en om het water vertoeft en (helaas!) weinig van de verdere omgeving gezien. Maar daarom reden te meer om, in een wat koelere periode, nog een keertje terug te gaan.

Nogmaals hartstikke bedankt en jullie service is echt top!

Vriendelijke groeten,
Marcel, Esther, Nick & Damian

Beste Bert en Eline,

Nogmaals heel hartelijk bedankt voor de fijne weken die we in jullie huis in Mar de Cristal hebben mogen doorbrengen! We hebben elke dag genoten van het huis, de rust, de prachtige tuin en het heerlijke zwembad! Het voelde echt aan als thuis en bijna voor het eerst had ik zelf nog geen zin om naar Nederland te gaan, en dat zegt wat hoor!

Heel veel groeten van Peter, Ella, Linde en Andel Schermerhorn

Hoi Bert en Eline,

We hebben 11 dagen alleen maar zon gehad en hebben een leuke vakantie gehad met jullie huisje en we willen allemaal niet naar huis want het is veel te leuk.

liefs van Mike Edith en Novali

Thanks for a great holiday in this lovely villa! You have catered for all a families needs, beach is great, kids had a fantastic time tool.

Lisa

Beste (toekomstige) gasten,

Wij, de eigenaren van de bungalow, zijn als eerste dit seizoen even een weekje de lente aan het proeven en de woning aan het inspecteren. Er zijn in de winter een aantal onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd en alles ziet er weer perfect uit zodat de vele gasten die nu al geboekt hebben van een onbezorgde vakantie kunnen genieten. Het is hier nu al meer dan lente en hebben zelfs een dagje in badkleding aan het mooie strand van Calblanque doorgebracht. In de luwte in de tuin en op het dakterras kunnen we iedere middag van de warme zon genieten. In het binnenland staan de boomgaarden al in volle bloei en overal beginnen bloemetjes op te komen. We wensen iedereen die hier ook naar toe reist dit seizoen een heerlijke tijd toe!

Zonnige groeten, Eline & Bert

Hallo Bert,

Wij hebben enorm genoten van jullie bungalow, waar echt alles aanwezig is. We voelden ons gelijk thuis. Van de handige kaarten hebben we veel gebruik gemaakt en er is heel veel te zien en te beleven. Cartagena eind september is geweldig, de Romeinse festiviteiten zijn zeker de moeite waard om te bezoeken. Je kan merken dat eind september het einde van het seizoen is maar in de omgeving is voldoende te zien en drukte kan je opzoeken, zeker bij Lo Pagan in het noorden van Mar Menor is het gezellig druk en ook mooie stranden. We gaan hier zeker nog een keer terugkomen.

Peter & Coby

Nog bedankt voor de fles wijn bij aankomst. Het is hier echt geweldig en de vakantie gaat prima. De kleine meid heeft ook goed naar haar zin bij het zwembad en strand. Temperatuur is hier overdag nog niet onder de 30 graden geweest. De meeste dingen van je kaarten hebben we al bezocht met de auto ;) Wat restaurants betreft is het wellicht leuk om in de info map: Via Romana in Los belones nog op te nemen. Kennen jullie vast wel, is er goed en betaalbaar eten!

Bedankt voor verblijf hier.
David Jaspers

Beste Bert & Eline,

Wij zijn echte Spanjegangers en zijn op veel plaatsen in Spanje geweest (Costa Brava, Costa Blanca, Costa del Sol, Mallorca, Ibiza etc.) en kende deze regio nog niet. In dit gebied is echt heel veel te doen (vreemd dat het redelijk onbekend is in Nederland?!). Dankzij jullie handige kaarten hebben we enorm veel kunnen doen en erg veel gezien. Ook hebben we al heel wat huizen gehuurd maar deze woning overtrof alles. De woning is zeer compleet uitgerust, keurig onderhouden en schoon. Ook het complex is prachtig! Laat ons a.u.b. weten wanneer we kunnen boeken voor 2012! Bedankt voor alle goede zorgen.

Vriendelijke Groet,
Bianca & Erwin

Beste Bert en Eline,
Wij hebben het prima naar ons zin gehad in jullie bungalow waar het ons aan niets ontbrak. Ook hebben we veel aan jullie tips gehad en zijn daar dan ook druk genoeg mee geweest om daar zoveel mogelijk van te gebruiken en dan nog hebben we niet alles gezien, misschien een volgende keer!

Met vriendelijke groet,
Ronald

Hallo Bert & Eline

Sinds we terug zijn uit Spanje lopen we met een grote kater rond. We missen allereerste het huisje en de warmte van de zon. Het huisje was geweldig! En heerlijk schoon. Het voelde gelijk als thuiskomen. We hebben heerlijk van het terras genoten, lekker in het groen met vogeltjes die gek op broodkruimels waren. Zeer rustgevend. Alles wat je wenst en nodig hebt is aanwezig dat geeft ook veel ontspanning. Je moet je op geen enkele manier behelpen. Het is een leuke uitvalbasis voor elke dag iets anders te kunnen doen.

Groetjes Cor & Marijke Slager, Terneuzen

Ola. Veilig aangekomen in jullie paradijsje! Heerlijk aangekomen na alle drukte van Valencia! Al Cortado bij Café Arena gedronken en strand bewonderd! Wij gaan hier zeker genieten. Jullie hebben het wel heel leuk en compleet ingericht!

Gr Roel en Mardy

Hallooo Bert en Eline

Allereerst Hartelijk Bedankt voor de lekkere fles wijn en Ohhhhhh wat hebben we genoten, zo,n perfect huisje van alles voorzien. We hebben het zo geweldig gehad en veel van de omgeving gezien en wat een plaatje alles ‘t huisje, de omgeving. We hebben 1400km gereden en nog lang natuurlijk alles niet gezien, dat kan ook niet in een weekje. We wilden niet meer naar huis want t weer was zo zalig. Balen dus dat we weer terug moesten. Nog mensen gesproken op ‘t park zelf. Die vroegen ook of we al in Cartagena waren geweest daar zijn we dus ook geweest want dat moesten we zien zeiden ze. Nou echt prachtig en we hebben meteen een rondvaart gemaakt ook schitterend wat we zagen de rotsen de baaitjes zoooo mooooiiiiiiiiiii. Daar zijn we de volgende dag weer heen gereden en daar lekker bruin gebrand en gesnorkelt heeeerlijk. Calblancue, de zondagmarkt, La manga, zijn we ook geweest enz enz we komen zeker weer een keer terug want ‘t was PERFECT. En echt ‘t huisje is niks op aan te merken alles er op en er aan echt wel. Lekker gezwommen in t zwembad ohhhhh zooooveel. Nou Bert en Eline heel erg bedankt voor ‘t fijne verblijf en we zullen ‘t aan bevelen bij vrienden en kennissen, erg aangenaam en we zullen t huisje niet vergeten, we hebben nu al weer heimwee zo zaaaligggg. Nogmaals Dank jullie wel en willen jullie Ian de groeten van ons doen, hij heeft alles erg goed uitgelegd en ons fijn verwelkomt FANTASTISCH!

Heel veel Vriendelijke Groeten
Wim en Yvonne

We hebben in mei een weekje in Casa Menor doorgebracht en dit is ons prima bevallen! De bungalow is van alle luxe voorzien en is zeer smaakvol ingericht. Op loopafstand van supermarkt en strand met leuke restaurantjes in de buurt. Na de autorit vanaf het vliegveld werden we bij de bungalow opgewacht door de beheerder (Ian) die het een en ander heeft uitgelegd over het huisje en de omgeving.

We hebben ook gebruik gemaakt van de voorgeprogrammeerde navigatie met een aantal plaatsen die zeker een bezoek waard zijn zoals een uitgestrekt natuurgebied (Calblanque) en de stad Cartagena.

Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Grt. Dagmar en Wilhelmina van der Wal

Beste Bert & Eline,

Wij hebben een heerlijke tijd gehad in jullie huisje in Spanje. Het heeft ons werkelijk tijdens het verblijf aan niets ontbroken. Een geweldige locatie met een sfeervolle en persoonlijke inrichting. Wij voelden ons er direct thuis. De getailleerde omschrijving en foto's die jullie gemaakt hebben van en over alle stranden, bistro's, restaurants en omliggende dorpen en steden is geweldig en zeer handig. Komende zomer gaan wij er graag weer dankbaar gebruik van maken. Hartelijk dank voor de goede zorgen.

Met vriendelijke groeten Bernard.

Bert & Eline,

You have made a very good investment, I truly believe that the development you have your bungalow in is the best in the whole region of the Costa Calida and perfect for a family holiday. Every time I go, I always think how happy I would be to bring my family here for a summer holiday!

Kind Regards

Ian Knibbs
Director | Costa Calida Property Management S.L

Na een vlotte rit vanaf het vliegveld, met de handige voorgeprogrammeerde TomTom die Bert ons in Nederland heeft meegegeven, wijst beheerder Ian ons de weg in en om en huis. En passant geeft hij ons nog even wat tips over de omgeving en de plaatsen die we zeker moeten bezoeken.

Het is heerlijk vertoeven in het gezellige en compleet ingerichte huis van Bert & Eline. Je voelt je er direct helemaal thuis. Het ontbreekt er aan niets en zelfs is het geen straf als je (in december!) een dagje binnen moet blijven vanwege de regen. We maakten dankbaar gebruik van de aanwezige cd's met o.a. Spaanse muziek, tijdschriften, tv, complete keuken, het bad en de airco (met warmtefunctie). Een afwas- en wasmachine zijn er ook.

Zelfs in de winter bloeit in de tuin nog de prachtige cyclaamkleurige Bougainville, die het zomerse gevoel bij je oproept. Jammer dat we alweer naar huis moeten, want het weerbericht geeft voor komende week zelfs nog een dag 23 graden aan. We komen graag nog een keertje terug in het voorjaar om in de prachtige gezamenlijke tuin een duik in het zwembad te nemen en daarna ons neer te vleien in de tuin of in de ligstoelen op jullie heerlijke dakterras.

Dank voor de gastvrijheid!

Anchelle en Marjan

Rendered in 0.1077 seconds.